Teslimat Bilgileri

Nakliye,iade ve Kullanım Koşulları

Fiyatlara KDV dahil midir?
KDV ürün fiyatlarina Dahil edilmiştir. 

Ürün ödemesini nasil yapabilirim?
Odemelerinizi kredi karti ile taksitli olarak yapabilmektesiniz. Kredi kartiyla odeme yapmak istemiyorsanız, HAVELE/EFT ve kapida ödeme (nakit) secenegimiz de mevcuttur.

Kargo ücreti ne kadar tutmakta?
Kargo ücreti, ürünün desi-kg hacmine ve agirligina göre belirlenmektedir. Kampanya dahilinde bazı ürünlerin kargo ücretleri tarafımızda ödenmektedir.

Ürünüm eksik cikarsa ne yapmaliyim?
Kargo görevlisinden ürünü teslim aldiktan sonra lütfen bizimle temasa geciniz.

Yanlis ürün gelirse ne yapmaliyim?
Yanlis ürün gönderildiginde lütfen bizimle temasa geciniz.

Bana gönderilen ürün hasarlı ise ne yapmaliyim?
Öncelikle bizimle baglantiya gecmelisiniz. Sonrasinda hasarli ürünü, kargoya karsiya ödemeli seçeneğiyle bize yollamalisiniz. Hasarli ürün degistirilecek ve müsteriye ücretsiz olarak tekrar yollanacaktir.

Iade talep ediyorum. Ne yapmaliyim?
Müsterilerimizin herhangi bir sebep belirtmeksizin 7 gün icinde iade yapma haklari vardır. Fakat böyle bir durumda ürünler eksiksiz, hasarsiz ve kullanilabilir durumda olmalidir.

  • İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

    385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!

    Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturayı  ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

    Genel iade şartları aşağıdaki gibidir; İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • Bu tip iadelerde gönderim için kargo ücreti aliciya aittir.

    Iade durumunda iade tutari ne zaman hesabima yatacak?
    İade basvurunuz en geç 10 is günü icerisinde isleme alinir. Iade basvurunuz sonrası sürec ve islemler konusunda sizinle iletisime gecilecektir.

    Yurtdisi banka kartlarindan ekstra ücret alinmakta mi?
    Yurtdisi banka kartlarina yapılan satislarda para birimi dönüsüm nedeni ile tutar farkliliklari olusabilir. Ayrica yurtdisindaki bankanin bu alisveris için kesecegi herhangi bir tutardan hepitop.com.tr sorumlu tutulamaz.

    Siparisim kac gün icinde elime geçecek?
    Siparisinizin en kısa sürede toplanmasi icin azami gayret göstermekteyiz. Fakat bazi ürünlerin temini icin uzun süre gerekebilmektedir. Böyle bir durum olursa size e-mail ve iletişimle bildirilecektir. Diger taraftan, siparislerin yaklasik 1-3 is günü içinde elinize gecmesi için elimizden gelen gayreti göstermekteyiz

Siparisimi onayladiktan sonra vazgectim, nasil iptal ettirebilirim?
Siparisinizi iptal etmek için bize "Iletisim" bağlantisindan mesaj gönderebilirsiniz.


 Siparisiniz eğer kargoya henüz verilmemisse iptal edilecek ve hesabinizdan çekilen para iade edilecektir. Eger siparis kargoya verildikten sonra iptal edilmek istenirse; yine bizimle baglantiya gecilmeli ve ürün, kargo ücreti müsteriye ait olmak üzere tarafimiza gönderilmelidir. Eğer üründe hasar yoksa çekilen para hesabiniza geri ödenecektir.

Teslimat anında ve sonrasında herhangi bir bedel ödeyecek miyim?
Ürün ve kargo ücretini sitemizden ödemişseniz, teslimat anında, kargo firmasına herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. Eğer kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verdiyseniz, sipariş tutarı, kargo ücreti ve hizmet bedeli teslimat esnasında kargo görevlisine ödenecektir.  Hizmet bedeli kapıda ödemelerde kargo şirketinin tahsil ettiği hizmet bedelidir.

Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Bu formdaki bilgileri kullanarak siparişinizi en yakın kargo merkezinden teslim alabilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.

Siparişimin içerisinde değişiklik yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Siparişiniz onayladıktan sonra sipariş içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Yeniden sipariş verebilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Güvenlik nedeniyle belli sorular tarafınıza sorulduktan sonra eğer cevaplarınız doğruysa teslimat adresi değiştirilebilmektedir.

Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım?
Siparişlerime tıklayıp sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişinizin teslim edilmesi 1-3 iş günü dışındaysa, lütfen bizimle bağlantıya geçiniz.